Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

 

Gwarancja

 

 

  • Wszystkie dostępne produkty objęte są gwarancją producenta.
  • Okres gwarancji na zakupiony produkt rozpoczyna się od daty sprzedaży, dowodem jest paragon fiskalny lub faktura Vat i wynosi 12 miesięcy.
  • Na akumulatory typu LiPo udzielamy 30 dni gwarancji. 
  • Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu do sklepu w stanie kompletnym, bez śladów ingerencji i dowodem zakupu.
  • W celu realizacji gwarancji, nabywca powinien dostarczyć na własny koszt produkt na adres sklepu : German Rc, ul. Raciborska 15c/15, 30-384  Kraków, w opakowaniu zabezpieczającym  towar, dokładnym opisem  uszkodzenia, dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz adresem i danymi właściciela.
  • Usterki objęte gwarancją będą usuwane w terminie do 30 dni, o ile nie zajdzie potrzeba sprowadzenia nietypowych części z zagranicy, lub wysłania towaru do serwisu fabrycznego. W takim przypadku okres naprawy może ulec wydłużeniu.
  • W przypadku nieuzasadnionych reklamacji serwis może obciążyć Nabywcę kosztami ekspertyzy i testów.
  • Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne. 
  • Prawo do gwarancji zostanie utracone przed upływem 12 miesięcy, w przypadku gdy: produkt będzie użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem, produkt zostanie fizycznie uszkodzony z winy klienta, zostaną przekroczone parametry podane w specyfikacji technicznej, uszkodzenie nastąpi w skutek nieprawidłowego podłączenia, zostanie stwierdzona niedopuszczalna ingerencja w układ elektroniczny urządzenia.
  • Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego sprzętu z urządzeniami firm trzecich.
  • Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku naruszenia plomb gwarancyjnych, wszelkich prób napraw we własnym zakresie, ingerencji w całość urządzenia: zmiana przewodów i wtyczek, samodzielnego odłączania części lub podłączania elementów nie przewidzianych w specyfikacji, zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem, demontowania przedmiotów.
  • Wszystkie czynności wymagające regulacji urządzenia mogą być wykonane odpłatnie w siedzibie firmy na zlecenie Nabywcy i nie są przeprowadzane w ramach gwarancji.
  • Zgłoszenie produktu do naprawy powinno nastąpić drogą elektroniczną , telefoniczną lub osobiście w siedzibie firmy w Krakowie przy ul.Raciborskiej 15c/15.
 
Nasza firma dokłada wszelkich starań , aby Państwa zgłoszenia były w jak najszybszym terminie pozytywnie rozpatrywane.  
 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl